Momenteel ondervinden wij problemen met onze servers in ons datacenter. Wij werken er hard aan om de problemen zo spoedig mogelijk te verhelpen. Excuses voor de overlast.

Update maandag 8 februari 2021, 12:00

Helaas ondervinden wij nog steeds problemen met onze servers in ons datacenter. De problemen worden veroorzaakt doordat vreemden zich toegang hebben verschaft tot onze servers. Wij zijn samen met een extern beveiligingsbedrijf hard aan het werk om de infrastructuur zo snel als mogelijk weer te herstellen.
Op deze pagina (https://www.go2cit.nl/support) zullen wij u op de hoogte houden van de stand van zaken. Aan het einde van de middag kunt u hier weer een update verwachten.
Wij betreuren de situatie zeer. Excuses voor de problemen die u hierdoor ondervindt.

Update maandag 8 februari 2021, 16:00

We zijn uiteraard nog steeds hard aan het werk met het herstel van onze servers. Wij zijn inmiddels ver gevorderd met het terugzetten van de data en werken momenteel verder aan het weer toegankelijk maken van de applicaties en gegevens. We blijven u op de hoogte houden van de stand van zaken.

Vanavond zullen wij hier weer een nieuwe update geven van de stand van zaken.

Update maandag 8 februari 2021, 20:00

Wij gaan goed vooruit met het herstellen en het weer beschikbaar maken van de data en applicaties. Wij werken ook vanavond daaraan door en willen u graag morgen weer verder informeren over de stand van zaken. Wij hebben besloten dat vanaf morgen op een andere wijze te gaan doen, namelijk via een nieuwsupdate per mail.

Mocht u geïnteresseerd zijn in deze nieuwsupdates per mail, kunt u zich daarvoor aanmelden door een e-mailbericht naar info@go2cit.nl te sturen. Wij vragen u per instelling één contactpersoon aan te wijzen en deze zich aan te laten melden voor de updates per mail.

Wilt u zo vriendelijk zijn in uw aanmeldingsmail de naam van de contactpersoon, het e-mailadres en een telefoonnummer op te nemen?